December måned i Bregninge-Bjergsted-Alleshave sogn

Pga. coronasituationen og de retningslinjer som vi som kirke er underlagt pt., kommer december måned her i sognet til at se lidt anderledes ud. Meget vil være som ”vi plejer” men også til de arrangementer, vil tingene være anderledes.

Der er lidt at holde styr på så vi må heller starte fra en ende af:

1..søndag i advent, søndag den 29. november, kl. 14.00, holder vi selvfølgelig familiegudstjeneste i Alleshave Kirke. B&U-koret og KFUM spejderne Eskebjerg medvirker selvfølgelig også.

Det der bliver anderledes er at vi holder gudstjenesten uden for, dog siddende. Det skyldes, at vi kun kan være 20 inde i kirken, og vi plejer heldigvis at være flere.
Spejderne sørger for hygge og varme både udvortes og indvortes. Tag tøj på efter vejret.

Julekoncerten onsdag den 2. december kl. 19.00 i Bregninge Kirke, vil være med B&U-koret. Det er for længe siden vi sådan rigtig har fået lov til at høre vores dejlige og dygtige kor.
Der er en begrænsning på antal personer i kirken, så der skal bestilles billetter — Der er desværre ikke flere ledige pladser.

Juleaften, den 24. december:
På nedenstående tidspunkter vil der blive afholdt andagter ved de tre kirker. Disse vil foregå udenfor. Tag tøj på efter vejret. Her er en begrænsning på 50.
Der skal bestilles billetter

Bjergsted Kirke
Kl. 12.00  Bestil billetter her
Kl. 12.45  Bestil billetter her

Alleshave Kirke
Kl. 13.45   Bestil billetter her
Kl. 14.30   Bestil billetter her

Bregninge Kirke
Kl. 15.30   Bestil billetter her
Kl. 16.15   Bestil billetter her

Juleaften udendørs
Husk at medbringe noget at sidde på

Juledag, anden juledag og julesøndag
– der vil være normale gudstjenester, se gudstjenestelisten.

Nytårsaftensdag
– vi siger tak for et godt, men underligt år, med en festgudstjeneste i Bregninge Kirke kl. 14.30.
Her vil der også være en begrænsning på 50.