Afsked med sognepræsten

Karen-Bolette E. Berg nåede både at indvi det nye andagtsrum og introducere kirkernes nye hjemmeside inden hun sagde farvel til jobbet.

Karen-Bolette E. Bergs sidste søndagsprædiken fra prædikestolen i Bregninge Kirke.

Søndag den 27. april holdt Karen-Bolette sin sidste søndagsprædiken for menigheden, hvor hun benyt-tede lejligheden til at takke for et godt præsteliv i den tid, hun har været tilknyttet Bregninge, Bjergsted og Alleshave kirker.
Forinden nåede hun også lige at introducere det nye andagtsrum, for de mange som var mødt op i Bregninge Kirke, for at sige farvel til sognets præst gennem ni år.
Efter gudstjenesten havde menighedsrådet arrangeret afskedsreception i menighedshuset, og rigtig mange havde valgt at lægge vejen forbi, for med blomster, gaver, taler og musikalske indslag – at tage behørig afsked med deres sognepræst.
Karen-Bolette nåede ved samme lejlighed lige at introducere kirkernes nye hjemmeside, som var blevet færdig aftenen forinden, og ved hjælp af bærbar-PC og storskærm, fik de fremmødte en hurtig online-rundvisning på siden. /vkp